Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Willem Dijk AGF introduceert nieuw consumentenmerk 'Van Willem'

Willem Dijk AGF gaat nog meer inspelen op de consumentenbehoefte naar kwalitatief, gezond en duurzaam eten. Dit doen ze met de introductie van een nieuw consumentenmerk: Van Willem.

"Ook voor dit nieuwe label blijft onze groothandel bij haar basis: kwaliteit. Onderscheid in het versschap is onontbeerlijk en de tijd is rijp kwaliteitsgroenten en -fruit nog sterker te profileren in het tijdperk waar we nu in zijn beland. "Kwaliteit, vakmanschap en ambacht, dat is waar het om draait in onze sector en als je dit in huis hebt, dan moet je dat vooral laten zien", aldus Richard van der Helm, commercieel directeur Willem Dijk AGF. "De kwaliteit zit natuurlijk in het product, maar zeker ook in de eigentijdse verpakking, de 360° graden promotie van prachtige banners tot aan mooie receptenflyers en een stuk storytelling richting de consument."

"En door ons daarnaast te gaan richten op duurzaamheid, veranderen we het denken vanuit onszelf naar het denken vanuit onze klant en diezelfde consument. Om de impact op het milieu te beperken kijken we bij het verpakken van onze producten goed naar het gebruik van materiaal, maar ook hoe we de kwaliteit kunnen behouden en de houdbaarheid kunnen verlengen."

Onze asperges zijn de eerste producten welke onder de naam Van Willem zullen worden geïntroduceerd. En daar beginnen we niet toevallig mee: de tijdelijke verkrijgbaarheid van de witte asperge draagt bij aan de magie van het product. En om de kwaliteit te onderstrepen: ‘s ochtends klaar om gestoken te worden en ‘s avonds al op transport naar onze speciaalzaken!

Ons kwaliteitskeurmerk ‘Werkelijk Delicaat’ (WeDe) zal uiteraard ook blijven bestaan. Het merk is al omarmd door de consument en voegt waarde toe in de keten door haar eigenschappen; een onderscheidend merk van superieure kwaliteit voor een competitieve prijs.

Publicatiedatum: