Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
‘Hangry’ favoriet

Appelmarketeer voegt emojis toe aan PLU-stickers

Misschien zien de scholen er in 2020 door alle coronamaatregelen anders uit, maar Honeybear helpt de lunch en de snacktijd in ieder geval een beetje leuker te maken. De teler, verpakker en ontwikkelaar van premium appelen heeft aangepaste PLU-stickers gemaakt die de appelen en de fruitschalen van de consument wat zullen opvrolijken.

Deze op maat gemaakte PLU-stickers hebben vier verschillende emojis, waaronder Satisfied, Happy, Tears of Joy en Hangry. De grappige PLU-stickers werden deze maand op de Amerikaanse markt gebracht op de populaire Honeycrisp- en Gala-variƫteiten.

"Er is aangetoond dat het gebruik van emojis zorgt voor meer aandacht voor het product, vooral bij een jonger publiek," zegt Kristi Harris van Honeybear Brands. "De PLU-sticker moet op elke appel zitten, dus waarom zou je er niet een beetje plezier aan mogen beleven?"

Bij het vaststellen van de nieuwe emoji PLU-stickers, vroeg Honeybear de deelnemers aan de focusgroep naar hun mening over de nieuwe stickers. De reacties van de deelnemers waren enthousiast: "Mijn kinderen zouden deze graag willen hebben" en "Het maakt de appeltjes een beetje aantrekkelijker". "Mijn kinderen zouden er plezier aan beleven, maar ik vind het zelf ook leuk." En: "Hangry is mijn favoriet."

Voor meer informatie:
Denise Leach
Honeybear Brands
+1 919 610 1916
[email protected]
www.honeybearbrands.com

Publicatiedatum: