Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Groot bereik campagne 'Zorg voor groenten en fruit'

De groente- en fruitketen zet alles op alles om iedereen van voldoende verse groenten en fruit te voorzien. Altijd, maar helemaal in tijden van COVID-19. 

Om tijdens de eerste weken van 'coronapaniek' aandacht te vragen voor de inzet van alle medewerkers in de groente- en fruitketen en om consumenten gerust te stellen dat er voldoende aanbod is, is de campagne 'Zorgen voor groenten en fruit' ontwikkeld. In de tweede fase van de campagne is dit verbreed naar het inspireren van consumenten te inspireren om meer groenten en fruit te eten.

Verschillende fases
De eerste fase van de campagne stond in het teken van het verspreiden van de hoofdboodschap: 'Zorgt u voor elkaar. Zorgen wij voor uw groenten en fruit'. De campagnevideo had als doel om de consument te verzekeren dat ze zich geen zorgen hoefde te maken over de beschikbaarheid van voldoende groenten en fruit. Daarnaast wilden we de harde werkers in de sector een hart onder de riem steken. De omstandigheden waarin zij, zeker bij de start van de coronacrisis, hun werk moesten doen, waren niet altijd ideaal.

"Als vervolg op het verspreiden van de hoofdboodschap wilden we de consument ook inspireren om, juist in deze tijden, goed voor zichzelf te zorgen door voldoende verse groenten en fruit te eten. Met een tweede video legden we de link tussen de hoofdboodschap en inspiratie op je bord. Ook ontwikkelden we samen met vier culinaire bloggers het Ga voor Kleur weekmenu, waarmee we 4 weken lang mensen inspireerden tot het eten van meer groenten en fruit", aldus GroentenFruit Huis. 

Groot bereik
Binnen no-time is er een imago- en inspiratiecampagne opgezet die door heel Nederland breed te zien was: op TV, radio, snelwegborden, vrachtwagens op de weg, in de krant en via social media. Hierdoor zagen ruim 4,5 miljoen mensen meerdere keren uitingen van de campagne voorbijkomen.

Voor meer informatie:
GroentenFruit Huis
079 - 368 11 13 
info@groentenfruithuis.nl    

Publicatiedatum: