Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Opvallende display Food Fellows

Obeikan MDF, een Spaans verpakkingsbedrijf dat gespecialiseerd is in het vervaardigen van vezelplaat, sluit zich aan bij het 'Food Fellows'-initiatief van de Nederlandse coöperatie Harvest House, dat bestaat uit het vinden van nieuwe bestemmingen voor voedingsmiddelen die niet geschikt zijn voor de handel of voedseloverschotten.

Obeikan heeft speciale displays ontwikkeld die al in Duitse supermarkten zijn geplaatst om de herkenbaarheid van de producten op de verkooppunten te verhogen. De displays verbeteren de zichtbaarheid en zullen de afzet bevorderen dankzij hun in het oog springende en kleurrijke ontwerp. 

"De tomatensaus van 'Food Fellows' moet concurreren met hoogwaardige producten binnen het AGF-segment. Hier komt Obeikan echter in beeld met een opvallende display met een capaciteit van 30 kilo per tray, die de aandacht van de consumenten op de verkooppunten zeker zal weten te trekken," vertelt Salvador Martínez, algemeen directeur van Obeikan MDF. "Daarnaast maken onze snelle productontwikkeling en de duurzaamheid van onze producten deze displays tot de beste keuze."

 

Voor mee informatie:Obeikan MDF
www.obeikanmdf.com

Publicatiedatum: