Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe Lidl-campagne toont waarde van vers

Zijn dit de duurste appelen ooit?

Lidl heeft wel een hele originele campagne bedacht om de aandacht van de consument te trekken. In de nieuwe campagne "hoeveel is vers voor jou waard?" promoot Lidl haar verse producten met een wel heel duur prijskaartje. Zo "kosten" 1 kilo appelen €1.500.025 en champignons €33.500. Met de nieuwe campagne wil de supermarktketen laten zien dat verse producten veel waard zijn. Consumenten hoeven echter niet bang te zijn dat de producten ook daadwerkelijk duurder zullen worden. "Gelukkig kun je ze bij Lidl voordelig kopen", aldus Lidl zelf. 

Op de website van Lidl bericht de retailer dat versproducten "veel meer waard zijn dan we denken", omdat ze veel voordelen hebben, zoals "het geven van energie." Die voordelen zorgen er volgens Lidl voor dat consumenten geld verdienen en geld besparen. Lidl concludeert: "Verse producten zijn dus van onschatbare waarde. En toch hebben wij deze onschatbare waarde proberen te schatten." 



De campagne "hoeveel is vers voor jou waard?" was al op sommige plekken deze week te zien, maar zal volgende week pas echt losbarsten.  

Bron: Lidl

 

Publicatiedatum: