Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Meer exotische producten in het schap

Netto verkoopt als enige discounter ander fruit van Chiquita

De binnen de levensmiddeldiscounthandel exclusieve coöperatie tussen Netto en Chiquita omvat vanaf maandag 15 juli ook de exoten physalis en passiefruit. Naast bananen, mango's en honingmeloenen van Chiquita breidt Netto daarmee nogmaals haar groenten- en fruitassortiment uit, dat reeds de grootste keuze binnen het Duitse discountlandschap biedt. De populaire fruitsoorten, die exotisch vers en fruitig smaken, zijn voortaan blijvend in alle circa 4.260 filialen van Netto Marken-Discount in Duitsland verkrijgbaar.

Met circa 5.000 artikelen biedt Netto Marken-Discount over de grootste keuze aan levensmiddelen binnen het Duitse discountlandschap. Daarbij ligt een bijzonder zwaartepunt op verse levensmiddelen zoals groenten en fruit. Bovendien profiteren Netto-klanten in heel Duitsland van een bijzonder veelzijdig assortiment dat voor de helft uit merkproducten bestaat en voor de andere helft uit de populaire eigen merken van Netto.

Perscontact:
Netto Marken-Discount AG & Co. KG
Christina Stylianou
Tel.: 09471-320-999
E-mail: presse@netto-online.de 
www.netto-online.de 

Publicatiedatum: