Dole zet vrouwelijke superhelden in de spotlights

Dole grijpt de samenwerking met Disney aan om vrouwelijke superhelden te eren in voedsel, gezondheid, landbouw en hongerbestrijding. Op 25 februari lanceerde het bedrijf in de VS en Canada een vervolg van de campagne 'Powering the Hero Within' om een gezonde leefstijl te promoten. De campagne is geïnspireerd op Captain Marvel, de eerste vrouwelijke superheld in de Marvel Cinematic Universe. De film is vanaf 8 maart in de bioscopen te zien.

Het programma krijgt op 5 mei een vervolg met 9 recepten, educatieve informatie van Dole RD Melanie Marcus, MA, RD, een Pinterestpagina en Captain Marvel karakters op tientalen miljoenen bananen en ananas van Dole  in de VS en Canada.


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2019

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven