Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Alexander Van Orshaegen, Group A. De Witte

“Diverse overnames om nummer 1 positie in België te behouden”

Tholen – “In de afgelopen jaren heeft Group A. De Witte een enorme groei doorgemaakt onder andere door enkele overnames. “Laatst hebben we groothandel Verhaegen overgenomen die in Antwerpen en Mechelen zit”, vertelt Alexander Van Orshaegen van Group A. De Witte. “Momenteel vallen er onder de groep een stuk of twintig filialen met elk hun eigen naam, identiteit en specialiteit.” Vorig jaar is All Nuts aan de groep toegevoegd maar ook Vanhuyse in Roeselare maakt al een tijd deel uit van de groep. Op 15 februari zal het filiaal in Roeselare officieel worden hernoemd naar Starfresh Roeselare. “De nieuwe naam zal duidelijker de connectie met de groep weergeven. Dit is een richting waar we in de toekomst met de hele groep naar toe willen.”

Cibel
Het citrusmerk Cibel is al jaren het nummer één merk van Group A. De Witte. “De Cibel producten zijn kwalitatief van erg goede kwaliteit en daar mogen we ook heel trots op zijn. Er wordt door de groep al jaren ingezet op de merkbekendheid van Cibel, maar ook op de bekendheid van Cebon. We hebben het hele jaar door diverse promoties voor zowel bedrijven als consumenten. In België is de merkencultuur voor consumenten nog erg belangrijk en daarom zetten we groots in om de merken bij zowel onze klanten als consumenten top-of-mind te krijgen. Door de diverse samenwerkingen in verschillende sectoren waaronder de wielersport lukt dit ons aardig goed”, aldus Alexander.


De cheque van Group A. De Witte na De Warmste Week actie

Sinds een maand of twee werkt Alexander Van Orshaegen als de nieuwe marketeer bij Group ADW. Hij heeft het stokje overgenomen van Stijn Vermoere die afgelopen november vertrok. “Ik kom zelf uit de metaalwereld, maar het werken met groenten en fruit sprak me erg aan. De producten zijn een stuk leuker, kleurrijker en spreken aan omdat het alledaagse producten zijn. De sector is ook erg divers, actief en elke dag is weer anders. Ook is het een sector waar veel concurrentie heerst, maar waar ook plaats is voor samenwerking. Het wordt een uitdagende job, maar zeker een leerzame”, besluit Alexander.

Voor meer informatie:
Alexander Van Orshaegen
Group A. De Witte
Mussepi 21A
2860 Sint-Katelijne-Waver
+32(0) 15 55 34 58
info@groupadw.be  
www.groupadw.be