Coöperatie DOOR heeft Perry Dekkers aangetrokken als Commercieel Directeur. Hiermee zet DOOR voor haar merken Green Diamonds, Paprico, Prominent, Purple Pride en SweetPoint een vervolgstap in de verdere ontwikkeling van de commerciële organisatie. De komst van Perry draagt bij aan de ambitie van DOOR om duurzame groei te realiseren op basis van drie pijlers; groei in aanbod, verdere verduurzaming van de teelt en versterken van de marktpositie van onze merken en ondernemers.
Per 1 februari gaat Perry leiding geven aan de commerciële teams en business development. In zijn functie zal hij zich gaan richten op strategisch accountmanagement Retail, uitwerking van de ketenpartnerstrategie en het ontwikkelen van nieuwe marktkanalen en verdienmodellen. “Voor de ambities van DOOR en onze ondernemers is het een mooie stap om samen met Perry de directie te gaan vormen”, aldus Algemeen directeur Jan Opschoor.
Perry heeft diverse commerciële functies bekleed bij Dümmen Orange, Heineken en FloraHolland. Bij Dümmen Orange was hij de afgelopen 4,5 jaar werkzaam als Commercieel Directeur voor diverse internationale regio’s. Perry: “Coöperatie DOOR beschikt over een mooi productportfolio en heeft zich ontwikkeld tot een krachtige speler in de categorie van vruchtgroenten.”
Voor meer informatie:
Coöperatie DOOR U.A.
www.cooperatiedoor.nl
info@doorpartners.nl