Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Helft omzet Makro-webshop is food

Makro haalt met de eind oktober gelanceerde webshop, tot nu toe circa de helft van de omzet uit food. Dat zei Jean-Pierre Bienfait, algemeen directeur Makro Nederland, woensdag 14 november tijdens een persbijeenkomst. Makro richt zich met de nieuwe online winkel primair op kantoren. De shop biedt bij de start ongeveer 7000 artikelen, waarvan 2000 onder food vallen. Het gaat daarbij om productgroepen als koffie, dranken en snacks. Het verzamelen van de bestelling gebeurt vooralsnog in Vianen. DHL verzorgt de landelijke bezorging.

Bron: Distrifood


Publicatiedatum: