Langdurige relaties
"Het grootste gedeelte van de producten bezorgen wij zelf met drie camionettes", vervolgt de handelaar. "Wat ons onderscheidt, is onze goede naam en in de loop der jaren hebben we langdurige relaties met onze klanten opgebouwd. We zijn niet echt gespecialiseerd in bepaalde producten, maar bieden een volledig assortiment. Wat de klant vraagt, dat leveren wij. Belangrijk is ook om de prijzen correct te houden."
Seizoensgevoel
"Een opvallende trend van nu is dat het seizoensgevoel van producten weer terugkomt. Dat is een tijdje weg geweest. Het maakte klanten niet echt uit wanneer het seizoen van bepaalde producten was. Het werd voor hen ook moeilijker om dit te onderscheiden, omdat tegenwoordig bijna alles jaarrond verkrijgbaar is. Nu worden ze bewuster, mede ook door de vraag van hun cliënteel."De toekomst van het bedrijf ziet Joris positief in. "We verwachten niet heel groot te worden, maar vinden het belangrijk om ons te focussen op en te investeren in de huidige klanten. Met de nieuwe locatie, nieuwe huisstijl en logo gaan we er vol enthousiasme tegenaan!"
Voor meer informatie:
Willy Wouters
Joris Wouters
Werkhuizenkaai 22-23 hal F mag. 230
1000 Brussel
BTW 0468.325.403
tel 02/217.61.26
fax 02/223.18.10
gsm 0495/57.74.11
www.willywouters.be