Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bedrijfshulpverlening samen regelen

Ondernemers kunnen BHV samen regelen. Hierdoor hoeft niet bij iedere ondernemer continue een opgeleide BHV-er aanwezig te zijn. Het HBD heeft zowel voor een winkelstraat als een winkelcentrum een BHV-inventarisatie beschikbaar. In beide gevallen moet er een apart deel door iedere individuele ondernemer worden ingevuld en een deel door de winkeliersvereniging.

Inventarisatie bedrijfshulpverlening in uw winkel (versie winkelcentrum/winkelstraat)

Deze inventarisatie is het startpunt voor het ontwikkelen en onderhouden van een gezamenlijke bedrijfshulpverleningsorganisatie voor uw winkelcentrum. U verzamelt er alle benodigde informatie mee om samen veilig én kosteneffectief te kunnen voldoen aan de regels die de wet en (niet te vergeten) verzekeringsmaatschappijen stellen aan ondernemen in een winkelcentrum/winkelstraat


Klik hier voor meer informatie op de website van het HBD
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer