Nieuwe strategie
Binnen Green Mushroom Farm gaat teelttechnisch inzicht samen met een solide en innovatieve marktbenadering. "Wie van koken houdt, grijpt in supermarkten dikwijls mis en kan het geplande paddenstoelenrecept wel vergeten. Wij komen daarom met “Cook-outs” om de kwalitatieve exotische Aziatische paddenstoel meer bekendheid te geven zoals in de Duitse markt. Promotie vanuit de hernieuwde Marketingafdeling is nog in volle gang", vervolgt Sami. Green Mushroom Farm zal zich presenteren met 3 kernthema’s, namelijk Kwaliteit, Exclusiviteit en Continuïteit. Het gehele jaar door biedt zij een exclusieve lijn van verse, wilde bospaddenstoelen en exotische gecultiveerde eetbare paddenstoelen hoge kwaliteit aan.Samenwerken
Sami vertelt: "Ik heb veel vertrouwen in MitroFresh. Deze is een belangrijke schakel naar de MKB retailers." MitroFresh word gerund door Valon Bahtiri en is dé specialist in de afzet van paddenstoelen aan deze specifieke doelgroep. Green Mushroom Farm is partner in een globaal samenwerkingsverband met Greenco (Zuid Korea), Vinas (Frankrijk), Smithy (UK), MitroFresh (NL), Frihol (Duitsland), Olmo (Spanje) en Shanghai Growing (China). "Onze samenwerking is niet alleen lokaal maar vooral ook internationaal. In 2012 is veel werk verzet door en met onze samenwerkingspartners. Onze dank gaat dan ook uit naar al onze samenwerkingspartners. Green Mushroom Farm maakt zich klaar voor een nieuwe toekomst; de koers is bepaald."Voor meer informatie:
Green Mushroom Farm BV
Jogchem van der Houtweg 84 D
2678 HA De Lier
+31(0)174 526 430
info@greenmushroomfarm.nl
www.greenmushroomfarm.com