Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Junami sponsort programma "Help ons kind is te dik"

Vanaf de eerste week van 2012 start de promotiecampagne van Junami op televisie. Om de verkoop van Junami krachtig te ondersteunen, is Junami wederom een van de hoofdsponsoren van het TV-programma van RTL4 “Help ons kind is te dik”. Junami is de fruitige, knapperige appel die fris natintelt op je tong. Als je eenmaal zijn smaak hebt geproefd, wil je nooit meer iets anders. Het is de ideale break voor tussendoor; of je nu aan het sporten bent of aan het werk, op een feestje of helemaal opgaat in een film. Na het eten van een Junami is je dorst gelest en ben je weer helemaal fit.

Het RTL-programma “Help ons kind is te dik, een gezonder gezinsleven” is dan ook een ideaal platform om Junami stevig onder de aandacht te brengen. Junami staat voor lekker, gezond, eigentijds, beweging en lekker in je vel. In het tweede seizoen begeleidt opnieuw Nicolette van Dam de kinderen en hun ouders in de strijd om slechte gewoontes af te leren en een gezonde levensstijl aan te wennen. In acht afleveringen neemt Nicolette wekelijks de levensstijl van één gezin, dat die week centraal staat, onder de loep en kijkt ze samen met hen naar de oorzaak van het overgewicht van het kind.

Vervolgens wordt de kijker vanuit het programma actief opgeroepen om er zelf achter te komen welke levensstijl het eigen gezin heeft. Dit door diverse interactieve opdrachten te gaan uitvoeren op het gelijknamig online platform.
Nicolette zal op hele natuurlijke en spontane wijze de kijker natuurlijk laten kennismaken met Junami. Op een aantal gebruiksmomenten wordt Junami gepromoot als de lekkere en verfrissende keus, passend bij een gezonde levensstijl.

Ook rond de uitzendingen van het programma wordt een heus media-offensief ontketend met Junami in de hoofdrol. Zo zal Junami te zien zijn in breakbumpers en gesponsorde tag-ons tijdens de programma promo als ook gedurende minimaal een jaar duidelijk zichtbaar zijn op het interactieve platform.

De uitzendingen zijn vanaf 4 januari 2012 tot en met 22 februari op de woensdag van 21:30 tot 22:30 uur bij RTL4.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer