Met de witlofcampagne ‘De 10 van Witlof’ brengen The Greenery en haar witloftelers de veelzijdigheid van witlof onder de aandacht. De campagne heeft veel aandacht gekregen door participatie in het programma 'Je echte leeftijd' op SBS6. In de maand oktober is de Ipad-2 actie met PLUS Supermarkt georganiseerd. Met deze actie maakten consumenten via een online actie kans op een Ipad en een Smartphone. Op dinsdag 21 december 2011 werd de Ipad-2 uitgereikt.
De Ipad 2-actie wordt onder andere ondersteunt met de website www.de10vanwitlof.nl waar de meest gegeten Nederlandse witlofgerechten wekelijks in kaart worden gebracht. Op deze site zijn ook korte filmpjes te vinden voor het bereiden van eenvoudige en snelle witlofgerechten. Opvallend is, dat het filmpje waarin wordt getoond hoe witlof gewassen en gesneden kan worden, de meeste kijkers trekt.
Naast deze informatie worden ook acties online en op de winkelvloer georganiseerd. Met name de Ipad-actie met PLUS Supermarkt was erg succesvol. Naast een Ipad 2 kon er ook een Smartphone worden gewonnen. De verkoop van de verpakte witlof bij PLUS is in de actieperiode meer dan verdrievoudigd.
De Ipad 2 werd in de PLUS De Esch in Rotterdam uitgereikt door Jack Nijboer van PLUS Retail en PLUS ondernemer dhr. M.P. Waardenburg. Gelukkige winnaar was Rifat Balkaya. De Samsung Galaxy Gio is gewonnen door Elly van Kampen uit Venlo.
Ook in 2012 gaat de witlofcampagne door. Naast nog een aantal winkelacties wordt met name social media verder uitgebreid.
Volg De10vanwitlof op Twitter @de10vanwitlof of op Facebook www.facebook.com/de10vanwitlof



Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Van Oers United opereert voortaan onder een nieuw label: Primeale United
- Frank van Kleef treedt terug uit directie Royal Pride Group
- Fotoreportage Finse supermarkten
- "Belgische veilingen onverminderd populair bij Hollandse kopers"
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy