Rijk Zwaan blij met nominatie Love My Salad

Love My Salad is één van de 10 genomineerden voor de Innovation Award van de Fruit Logistica, de handelsbeurs die van 8 tot en met 10 februari weer plaatsvindt in Berlijn. Love My Salad is het ‘social salad network’, geïnitieerd door groenteveredelingsbedrijf Rijk Zwaan.



Op lovemysalad.com komen groenteliefhebbers van over de hele wereld samen om hun passie voor salades en groenten met elkaar te delen. Waar consumenten bijvoorbeeld blogs, nieuws, recepten en bereidingstips kunnen vinden, is Love My Salad voor professionals de perfecte plaats om in direct contact te komen met de consument. Uniek is dat consumenten en professionals op lovemysalad.com gezamenlijk kunnen discussiëren over bijvoorbeeld soorten, smaken en recepten om elkaar te inspireren en uiteindelijk de consumptie van groenten wereldwijd te stimuleren. Love My Salad maakt optimaal gebruik van social media als Twitter, Facebook en YouTube.



Verhaal vertellen

Marketing Manager Auke Ferwerda van Rijk Zwaan zegt erg blij te zijn met de nominatie. “We wilden Love My Salad sowieso al centraal zetten op onze beursstand: ons doel in Berlijn is namelijk om zo veel mogelijk business partners te overtuigen van de kracht van het concept. De nominatie voor de Fruit Logistica Innovation Award is een belangrijk duwtje in de rug. Niet alleen omdat het een teken is dat we de goede weg zijn ingeslagen, maar ook omdat het de nodige extra publiciteit zal geven. Bij Love My Salad hoort een verhaal en we zullen elke kans aangrijpen om dat verhaal te vertellen.”


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven