Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duurzaam een-tweetje tussen Albert Heijn en Bakker Barendrecht

Ingrediënten, verpakkingen, vervoer en verspilling zijn allemaal terreinen waar een supermarkt samen met de leverancier duurzame verbeteringen kan doorvoeren. Anne van der Wal van AH en Irénke Meekma van Bakker Barendrecht vertellen in deze GS1 Live video hoe ze dat samen hebben aangepakt.



Directe informatie

Hoe diepgaand een samenwerking soms kan wortelen, illustreert algemeen directeur Irénke Meekma van Bakker Barendrecht in deze GS1 Live video. Ze zegt: "Tien jaar geleden is Albert Heijn er mee opgehouden bij ons te bestellen." Vanaf dat moment kregen de DC's van Bakker Barendrecht directe informatie vanuit de winkels.

Ieder voor zich

Aan Bakker Barendrecht dus de taak om te zorgen dat alle versproducten in voldoende hoeveelheden beschikbaar waren. Het legde de basis voor de stappen die daarna gezet zijn om steeds duurzamer samen te werken. Irénke Meekma en Anne van der Wal van Albert Heijn leggen uit wat deze innige samenwerking tot nu toe heeft opgeleverd en wat de ambities zijn voor de toekomst. Van der Wal: "Verduurzaming is geen onderwerp van ieder voor zich."

Bron: www.gs1.nl/opinie/
Publicatiedatum: