Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Kerstrapport GfK:

Jumbo scoort hoger dan AH

Jumbo ontving van supermarktklanten een score van 7,85, zo bleek uit het GfK-onderzoek. 0,23 punt hoger dan afgelopen zomer in het zogenoemde GfK Zomerrapport meldt VMT. Volgens onderzoeksdirecteur Joop Holla van GfK komt dit door enthousiaste reacties van klanten van voormalige Super de Boerwinkels. “Die klanten zijn kennelijk positief verrast door het aanbod en geven hun nieuwe supermarkt een hoge waardering”, aldus Holla. Opvallend, want net na de overname van Super de Boer door Jumbo, eind 2009, vielen de waarderingscijfers juist terug. Dit was te wijten aan aanloop- en integratieproblemen.

Klik hier voor het volledige artikel van VMT
Publicatiedatum: