Jumbo ontving van supermarktklanten een score van 7,85, zo bleek uit het GfK-onderzoek. 0,23 punt hoger dan afgelopen zomer in het zogenoemde GfK Zomerrapport meldt VMT. Volgens onderzoeksdirecteur Joop Holla van GfK komt dit door enthousiaste reacties van klanten van voormalige Super de Boerwinkels. “Die klanten zijn kennelijk positief verrast door het aanbod en geven hun nieuwe supermarkt een hoge waardering”, aldus Holla. Opvallend, want net na de overname van Super de Boer door Jumbo, eind 2009, vielen de waarderingscijfers juist terug. Dit was te wijten aan aanloop- en integratieproblemen.
Klik hier voor het volledige artikel van VMT


Abonneren
Vacatures
"Tweetende AGF'ers"
Top 5 - gisteren
- Cock van Overbeek is overleden
- "Wij zijn de spin in het web en ontzorgen onze klanten op verre bestemmingen van begin tot eind"
- 10.000 bezoekers, waaronder 200 prinsessen op 10e Hoekse Waardse Kersenfeest
- Mensen in North Dakota woedend om overname van aardappelteeltbedrijf door Bill Gates
- Leo Bravenboer koopt de eerste Westlandse druiven op Sonnehoeck
Top 5 - afgelopen week
- Van Oers United opereert voortaan onder een nieuw label: Primeale United
- Frank van Kleef treedt terug uit directie Royal Pride Group
- Fotoreportage Finse supermarkten
- "Belgische veilingen onverminderd populair bij Hollandse kopers"
- Supply manager verruilt vaste baan in het fruit voor ziekenhuisschip Global Mercy