


Abonneren
Vacatures
- Leidinggevende snijderij
- Fruitteler / gewasverzorger boomkwekerij
- Teeltspecialist
- Accountmanager
- Ervaring in Mexicaanse tuinbouw
- Agrarisch medewerker - Veredeling
- Logistiek Medewerker Groenten en Fruit
- Teler - Teeltspecialist - Hoofd Teelt - Head Grower
- Teamleider Productie
- Productiemedewerker
Top 5 - gisteren
- Nieuw-Zeelandse coöperatie koopt kas van de familie Levarht
- "Groenteprijzen in Spanje corresponderen nog niet met snel dalende prijzen in Nederland"
- "Kleine stagnatie uienprijs was de eerste terugval van het jaar"
- Aanstaande maandag massale staking in Duitsland: "Alle sectoren doen mee"
- Martens Asperges werkt samen met Fruitbedrijf Huids aan verdere ontwikkeling eigen afzet
Top 5 - afgelopen week
- "Zoals de prijzen nu zijn, heb ik nog nooit meegemaakt"
- “Dit is een winkel die al 30 jaar niet meer bestaat”
- "We kunnen als kleinere coöperatieve een mooi alternatief zijn voor twijfelende telers"
- Conservenfabriek moet onterecht ontslagen directeur miljoen betalen
- "Prijsniveau Egyptische uien dichtbij Hollandse"
Top 5 - afgelopen maand
- MSC neemt grootste containerschip ter wereld in de vaart
- "Zoals de prijzen nu zijn, heb ik nog nooit meegemaakt"
- “We hebben een ongelofelijk eerste jaar achter de rug”
- "Gelukkig is er meer begrip bij klanten dat tariefverhogingen onontkoombaar zijn"
- "Dankzij onze focus op reefers kunnen klanten tot 's avonds bestellen voor levering de volgende ochtend"
Weer
"besloten zelf geen initiatieven meer te ondernemen"
Philip Smits verwacht niet veel meer van bundeling
Als voorbeeld van toegevoegde waarde noemt Smits het snacktomaatconcept Snoeptomaatjes, een samenwerking tussen The Greenery en de telersvereniging Greenco: “We hebben gezamenlijk de snackmarkt geopend. Een telersvereniging kan dat niet alleen, op een dergelijke partij zit een grote retailer niet te wachten. Maar in samenwerking geloven we. Dat betekent dat we openstaan voor telers die innovatief zijn en geloven in toegevoegde waarmee we samen producten en concepten kunnen ontwikkelen. En vooral producten waarmee je in het buitenland furore maakt. De combinatie van The Greenery met de reputatie voor voedselveiligheid en beschikbaarheid, met een product dat zich onderscheidt met smaak, kleur en vorm, is ijzersterk.”
Bron: Coöperatie
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector: