The Greenery present op Margriet Winterfair
De beurs vindt plaats van 18 t/m 24 november. "We hebben er dit jaar voor gekozen om met name hardfuit, appel, zachtfruit, komkommers, witlof, spruiten, sla en spitskool te promoten. Rubens is op advies van de Product Unit Hardfruit gepromoot in verband met de beschikbaarheid en het winnen van de Margriet test. Zachtfruit is gepromoot omdat de Product Unit Zachtfruit meer aandacht wil voor het Nederlandse product. Bij witlof is de aanwezigheid op de Margrietfair onderdeel van een bredere marketingcampagne die er op gericht is jongeren aan de witlof te krijgen en de gebruiksmogelijkheden verder toe te lichten. Dit doen we o.a. door witlofrecepten via app's ter beschikking te stellen. Bij spitskool, spruiten en sla gaat het vooral om de gebruiksmogelijkheden te promoten."
"Bij komkommer gaf The Greenery Hedy Willems, echtgenote van Geert Willems, de mogelijkheid haar Komkommerboek te verkopen waarin alles staat over de teelt, het product komkommer en de gebruiksmogelijkheden. Naast de producten van The Greenery is ook de site Verse Oogst gepromoot door middel van het uitdelen van folders en het plaatse van QR-codes op de panelen in de Greenerystand. Het team van medewerkers bestond uit enthousiaste partners van witloftelers, de koks van Cusina Exellent, Greenerytelers en gastvrouwen. The Greenery kijkt terug op een geslaagde beurs met veel belangstelling voor haar producten."
Bijgaande foto-impressie van Joost Rouwhorst is van vrijdag 18 november 2011.