Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

The Greenery present op Margriet Winterfair

Voor het 3e achtereenvolgende jaar was The Greenery present op de Margriet Winterfair. Dit is een consumentbeurs in de Jaarbeurs in Utrecht die bezocht wordt door circa 90.000 bezoekers, overwegend vrouwen. "Normaal gesproken staan we als Greenery niet op consumentenbeurzen, maar uitzonderingen bevestigen ook in dit geval de regel", deelt Joost Rouwhorst mede, coördinator van de Greeneryinzending.



De beurs vindt plaats van 18 t/m 24 november. "We hebben er dit jaar voor gekozen om met name hardfuit, appel, zachtfruit, komkommers, witlof, spruiten, sla en spitskool te promoten. Rubens is op advies van de Product Unit Hardfruit gepromoot in verband met de beschikbaarheid en het winnen van de Margriet test. Zachtfruit is gepromoot omdat de Product Unit Zachtfruit meer aandacht wil voor het Nederlandse product. Bij witlof is de aanwezigheid op de Margrietfair onderdeel van een bredere marketingcampagne die er op gericht is jongeren aan de witlof te krijgen en de gebruiksmogelijkheden verder toe te lichten. Dit doen we o.a. door witlofrecepten via app's ter beschikking te stellen. Bij spitskool, spruiten en sla gaat het vooral om de gebruiksmogelijkheden te promoten."



"Bij komkommer gaf The Greenery Hedy Willems, echtgenote van Geert Willems, de mogelijkheid haar Komkommerboek te verkopen waarin alles staat over de teelt, het product komkommer en de gebruiksmogelijkheden. Naast de producten van The Greenery is ook de site Verse Oogst gepromoot door middel van het uitdelen van folders en het plaatse van QR-codes op de panelen in de Greenerystand. Het team van medewerkers bestond uit enthousiaste partners van witloftelers, de koks van Cusina Exellent, Greenerytelers en gastvrouwen. The Greenery kijkt terug op een geslaagde beurs met veel belangstelling voor haar producten."



Bijgaande foto-impressie van Joost Rouwhorst is van vrijdag 18 november 2011.

Publicatiedatum: