Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bewustwording van gezonde amandelen groeit in VK

De Almond Board of California (ABC) heeft in januari een campagne gelanceerd in het Verenigd Koninkrijk om amandelen te positioneren als een gezonde, makkelijke snack voor drukke vrouwen. Groot Brittannië heeft een van de grootste snackmarkten ter wereld.

De campagne van het ABC volgde naar aanleiding van uitgebreid klanten- en marktonderzoek. Dit toonde aan dat de Britse snackmarkt, één van de grootste ter wereld, behoefte had aan gezonde, natuurlijke snacks. De veelzijdige campagne richt zich met behulp van onder andere pr, media partnerships, printcampagnes en online reclame, op voedings- en gezondheidsbewuste vrouwen.

Om het oogstseizoen van 2011-2012 te beginnen, zijn er nieuwe print advertenties geïntroduceerd. Londense taxi's werden helemaal bedekt met afbeeldingen van de Californische amandelen om zo de doelgroep op uiterst zichtbare wijze te bereiken en om hen eraan te herinneren dat amandelen een makkelijke en verstandige snack zijn. Deze reclamecampagne wordt ook in de taxi's voortgezet. Zo zijn de chauffeurs geïnstrueerd om de kernboodschap van California almonds’ nog een keer te herhalen terwijl ze de passagiers die tot de doelgroep behoren een zakje amandelen geven. Deze taxi's zullen drie maanden door het centrum van Londen circuleren.

De campagne in het Verenigd Koninkrijk maakt deel uit van een goed georganiseerd jaar lang programma waarin ook de Franse en Duitse markt aan de beurt komt met als doel de consumenten, voedingsdeskundigen en mensen werkzaam in de gezondheidssector bewust te maken van de voordelen van amandelen en zo de vraag naar dit product te verhogen.

Bron: westernfarmpress.com

Publicatiedatum: