Nauwe samenwerking BBB met Horecava werpt nú al vruchten af

Sinds de nauwe samenwerking met de Horecava heeft de BBB, dé horecavakbeurs van Zuid-Nederland, nieuw elan gekregen. Vanuit één totaalvisie, maar met voor iedere titel een specifieke aanpak, worden de foodbeurzen van MECC Maastricht en Amsterdam RAI vormgegeven. Deze bundeling van krachten is per 1 september 2011 effectief geworden en maakt de afzonderlijke vakbeurzen nu al interessanter en relevanter voor bezoekers én exposanten.

Zo introduceert de BBB een tweetal nieuwe pleinen en vinden A-merken hun weg terug naar het evenement. De BBB wordt van 30 januari tot en met 2 februari 2012 gehouden in MECC Maastricht. Nieuwe indeling BBB beursvloer De beursvloer van de BBB ziet er in januari 2012 geheel anders uit. Een nieuwe indeling van de segmenten Food & Beverage, Apparatuur, Dranken en Geluid, Hotel en Interieur maakt de beursvloer overzichtelijker. Daarnaast zijn de diverse activiteiten over de gehele beursvloer verdeeld. Zo zijn er het bekende Columbus Plein waar de Columbus Trofee wordt uitgereikt en de Kookwedstrijden van Stichting Europa Culinair die beide in een compleet nieuw jasje gestoken worden. Ook het BBB Bierplein is weer aanwezig. Het Bierplein beleeft zijn tweede editie en komt gerestyled terug in de wereld Drank en Geluid.

Nieuwe activiteten

Tijdens de 2012 editie van de BBB worden twee nieuwe activiteiten geïntroduceerd. Food Plaza, een plein van ruim 200 m² waar 15 aanbieders van streekproducten uit Limburg en Brabant te vinden zijn, is één van deze activiteiten. Het plein wordt geheel in stijl neergezet. Op het bijbehorende terras is het dan ook heerlijk vertoeven en wordt volop de mogelijkheid geboden om van de streekproducten te genieten.

Daarnaast maakt het BBB Theater zijn intrede op de BBB. Dit theater is dé plek op de beurs waar gedurende de gehele dag inspiratie kan worden opgedaan. Naast een netwerkterras bieden diverse partners een uitgebreid programma rondom belangrijke onderwerpen in de hotel-, restaurant-, café- en fastservice sector. Horecaondernemers worden hier onder meer ‘getriggerd’ om over de eigen bedrijfsformule na te denken. Exposeren De BBB richt zich op zelfstandige horecaondernemers en leidinggevende horecaprofessionals uit de segmenten Hotel, Restaurant, Café/Bar/Discotheek en Fastservice. Het exposantenaanbod bestaat uit toeleveranciers van de vier genoemde sectoren die hun afzetmarkt hebben in Limburg, Brabant en Zeeland. Diverse A-merken zijn terug van weggeweest en prominent aanwezig op de beursvloer.

Meer informatie en deelnamemogelijkheden zijn te vinden op www.bbbmaastricht.nl.

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven