Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Meer comfort en betrouwbaarheid

Nieuwe Linde combi truck voor smalle gangen

MotracLinde introduceert een geoptimaliseerde versie van de Combi truck voor zeer smalle gangen (VNA). Deze nieuwe truck heeft en gewichtscapaciteit tot 1.5 ton en een hefhoogte tot 16 meter hoog. Deze geavanceerde versie biedt meer comfort voor de chauffeur in de cabine. Daarbij is er de mogelijkheid tot integratie van RFID-tags om te werken met zonedetecties en beveiligingsfuncties. Zoals bij alle trucks van Linde is ook de K-serie ontwikkeld in samenwerking met Porsche Design.



Veel aandacht is besteed aan de cabine. Door het toenemen van de orderpickprocessen in smalle gangen is de cabine volledig geïnnoveerd. Pallets op de vorken en goederen op de planken zijn nu beter toegankelijk voor de chauffeur. Een optionele ‘tilt barrier’ helpt de chauffeur om sneller en ergonomischer de goederen te verwerken. Zelfs als ze op de achterste plank staan.



Optioneel op de nieuwe Linde C truck is de splitbediening. De bediening bevindt zich dan in de armleuning van de chauffeur. Hierdoor heeft hij meer zicht op de lading en kan de truck op eenvoudige wijze bedienen. Deze optie is zeer nuttig wanneer er met de combi truck veel orderpick-taken worden verricht. De splitbediening is flexibel instelbaar en kan in elke voor de chauffeur comfortabele werkhouding worden versteld.



De RFID-technologie geeft de truck veel extra functionaliteiten. Snelheid- en veiligheidsfuncties, eindegang rem, snelheidsvermindering en de identificatie van zones kunnen op maat worden geconfigureerd en gevarieerd. Zo kunnen ongelijke oppervlakken en obstakels in de parameters van de truck worden ingebouwd.

Publicatiedatum: