Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoe doet AH het in België?

'Belgische kwaliteit tegen Hollandse prijzen.' Onder deze leus opent Albert Heijn woensdag 26 oktober haar tweede vestiging in België, in het dorpje Stabroek. De opening van het eerste filiaal van de Zaanse grootgrutter kreeg veel media-aandacht. Maar wat is er waar van de geruchten over een de prijzenoorlog die AH zou ontketenen bij de buren?

De gekte rond de eerste Belgische vestiging van AH in Brasschaat is redelijk snel weggeëbd. In de eerste maand moesten klanten nog buiten wachten omdat het binnen te druk was. Uit heel Vlaanderen kwamen mensen boodschappen halen. Zo druk is het nu niet meer. Toch zal niemand ontkennen dat de winkel een succes is. Maar de klanten komen niet meer van heinde en ver. Dankzij de bonuskaart weet AH dat de meeste vaste klanten afkomstig zijn uit dorpen in de buurt.

Lees het volledige artikel op de website van RNW.




Publicatiedatum: