Tussen 6 en 20 november zullen er in Europa in België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië, Noorwegen, Spanje en Zweden meer dan 230 miljoen kijkers de advertenties zien. In Duitsland wordt de campagne op alle grote nationale zenders uitgezonden, met een bereik van 60% van de doelgroep tussen de 25 en 59 jaar met 65 miljoen kijkers.
In België komt de reclame zowel in Vlaanderen als Wallonie op alle top 5 zenders voor 11 miljoen kijkers met een kijkdichtheid van 65% van de doelgroep. In Denemarken zal het uitgezonden worden op de belangrijkste kanalen voor meer dan 8 miljoen kijkers voor 66% van de doelgroep.
In Spanje verschijnen de spots op Sálvame en TeleCinco met 28 miljoen kijkers en 55% dekking.
In Frankrijk komen ze exclusief op TF1 en digitale kanalen met meer dan 48 miljoen kijkers.
In Italië op Canale 5, Italia 1 en Rete 4 voor 11 miljoen kijkers waarvan 60% van de doelgroep.
In Noorwegen voor 5 miljoen kijkers op TV Norge en in Zweden een postercampagne in Stockholm en Helsingborg met een bereik van 9 miljoen personen en 76% van de doelgroep.