Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
29 oktober t/m 19 november

Sappige citrusweken van de groentenman

Van 29 oktober tot en met 19 november worden de ‘Sappige Citrusweken van de groentenman’ gehouden. Deze themaweken worden gepromoot met advertenties in populaire tijdschriften, zoals Vrouw (het weekmagazine van Telegraaf), Libelle, Margriet, Story, Viva en Vriendin.

In de advertenties worden lekkere en gezonde tips gegeven over citrusfruit. Themapagina’s in huis-aan-huisbladen met tips en recepten, banners op websites en de campagnesite www.degroenteman.nl brengen dit nog eens extra onder de aandacht van de consument. Op die manier wordt benadrukt, dat de groentenman specialist is op het gebied van citrus. De Sappige Citrusweken maken deel uit van de collectieve promotiecampagne ‘Echte smaak beleef je bij de groentenman’ van de Commissie AGF-Detailhandel van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD).



‘Boefjes’ fruitstickers

Circa 900 AGF-detaillisten doen mee met de sappige Sappige Citrusweken. Zij ontvangen deze week een promotiepakket met diverse posters of fustdoeken om de winkel in citrussfeer te brengen. In elk pakket zitten bovendien 500 ‘Boefjes’ fruitstickervellen om uit te delen aan kinderen van klanten. Vorig jaar bleken de fruitstickers een ‘schot in de roos’, want in korte tijd was de voorraad uitgeleverd. Nu zijn er maar liefst 520.000 fruitstickervellen gemaakt, zodat vele kinderen kunnen worden getrakteerd.

Publicatiedatum: