Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
boordevol antioxidanten

Apio Inc. introduceert Beneforte-broccoli

Het bedrijf Apio Inc. introduceerde haar nieuwste productlijn genaamd Beneforte op de Produce Marketing Association Fresh Summit in oktober in Orlando. Het nieuwe product is Beneforte Broccoli, deze biedt de consument meer antioxidanten.



"Mensen weten dat broccoli goed is voor de gezondheid, en nu brengt Beneforte Broccoli een natuurlijke verbetering zodat er 'meer' uit broccoli wordt gehaald. De smaak en kwaliteit is nog steeds hetzelfde."

Het bedrijf is blij een nieuw, gezond product te introduceren wat voldoet aan de eisen van de consumentenvraag naar voedzame en handige producten. De Beneforte broccoli versterkt het niveau van antioxidanten in het lichaam, tot drie keer zoveel dan bij andere broccolirassen.

"Het is geen antioxidant, het zorgt ervoor dat antioxidanten langer blijven bestaan", geeft een woordvoerder van Apio aan.

De verandering in de broccoli is een meerjarig project tussen Apio en Monsanto Vegetable Seeds Division. Men hoop door deze ontwikkeling mee te werken aan de bevordering van een gezonde levensstijl.

Apio Inc. werkt mee aan de gezondheidsverbetering door middel van donaties aan de Nationale Borstkanker Stichting. In oktober ontwikkelden ze een speciale roze tray met groenten en de opbrengst was voor de stichting. De innovatieve tray werd op de MPA bekroond met een award.



Publicatiedatum: