"Promoten groenten en fruit en bijdragen aan milieu en omgeving"

"Anecoop herintroduceert "Bouquet"

Anecoop herintroduceert hun merk 'Bouquet' waaronder meer dan 30 soorten groenten en fruitsoorten vallen. Dit zijn bijvoorbeeld sinaasappelen, watermeloenen, kaki persimmons en tomaten. Het is een merk dat al bekend is op de Europese markt, maar moet meer worden gepromoot op de Spaanse markt. Een communicatiemedewerker van Anecoop geeft aan dat er op dit moment in Spanje wordt gepromoot, en misschien binnenkort ook in andere markten.

Anacoop wil met het merk 'Bouquet' haar maatschappelijke verantwoordelijkheid versterken. Door middel van 'Bouquet' wil Anecoop bereiken dat consumenten zich inzetten voor de omgeving en op sociaal gebied.

Anecoop bestaat 35 jaar en men is zeer bewust dat ze een sociale en 'niet op winst gerichte' verantwoordelijke organisatie is. Men behartigt de belangen van zo'n 90.000 telers en geeft ze de mogelijkheid om hun bedrijf staande te houden. Daarnaast dragen de telers bij aan de zorg voor het milieu.

Daarnaast participeert Anacoop in veel promotiecampagnes voor de consumptie van groenten en fruit. 

Bij de doorstart van Bouquet werd een nieuw logo en een nieuwe slogan gepresenteerd. Met de nieuwe slogan 'Wij cultiveren de toekomst' willen ze hun compromis met het milieu, het welzijn, de gezondheid en de toekomst van de wereld doorgeven.


Contact:
ANECOOP
Carlota Pardo
cpardo@anecoop.com
tel: +34 963938500
www.bouquet.es

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven