Anecoop herintroduceert hun merk 'Bouquet' waaronder meer dan 30 soorten groenten en fruitsoorten vallen. Dit zijn bijvoorbeeld sinaasappelen, watermeloenen, kaki persimmons en tomaten. Het is een merk dat al bekend is op de Europese markt, maar moet meer worden gepromoot op de Spaanse markt. Een communicatiemedewerker van Anecoop geeft aan dat er op dit moment in Spanje wordt gepromoot, en misschien binnenkort ook in andere markten.
Anacoop wil met het merk 'Bouquet' haar maatschappelijke verantwoordelijkheid versterken. Door middel van 'Bouquet' wil Anecoop bereiken dat consumenten zich inzetten voor de omgeving en op sociaal gebied.
Daarnaast participeert Anacoop in veel promotiecampagnes voor de consumptie van groenten en fruit.
Bij de doorstart van Bouquet werd een nieuw logo en een nieuwe slogan gepresenteerd. Met de nieuwe slogan 'Wij cultiveren de toekomst' willen ze hun compromis met het milieu, het welzijn, de gezondheid en de toekomst van de wereld doorgeven.