Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wijnschap C1000 op smaak ingedeeld

Veel Nederlanders genieten regelmatig van een lekker glas wijn, maar slechts 30% van de mannen en 17% van de vrouwen beschouwt zichzelf als kenner. Het kan dan soms ook moeilijk zijn de juiste wijn in het schap te vinden. C1000 maakt het kiezen voor klanten daarom makkelijker. Het wijnschap van C1000 is voortaan op smaak ingedeeld, een uniek concept in de Nederlandse supermarkten.

Traditioneel wordt in de supermarkten wijn op land ingedeeld in het schap. Maar het blijkt dat veel klanten het moeilijk vinden om een keuze te maken uit het wijnaanbod . Daarom heeft C1000 het wijnschap ingedeeld op smaak. Uniek in de Nederlandse supermarkten. Klanten hebben de keus uit 6 categorien. In rood is dat rond & soepel en vol & krachtig. In wit en rosé hebben klanten keus uit droog & fris of fruitig & zoet.

Samenwerking met wijnmagazine By the Grape

Om de lancering van de nieuwe indeling te vieren en omdat veel wijnen van C1000 een aanbeveling of prijs hebben gewonnen in de Wijnalmanak, Supermarktwijngids en/of De Grote Hamersma, krijgen klanten van C1000 bij besteding van 7,50 Euro aan niet-mousserende wijnen vanaf week 48 gratis het wijnmagazine “By the Grape” ter waarde van 5 Euro. Dit zolang de voorraad strekt. “De ontwikkelingen bij C1000 bevestigen dat de supermarktketen op een lovenswaardige manier met wijn bezig is. C1000 neemt wijn serieus en durft anders te denken, de ombouw van het wijnschap is daar een goed voorbeeld van”, aldus Derrick Neleman, initiatiefnemer van “By the Grape”

Bron: Uw Supermarkt
Publicatiedatum: