Eosta breidt marketingafdeling Nature & More uit met 70 man

Eosta, marktleider in biologische en fair trade groente & fruit, heeft onlangs haar Nature & More marketing en communicatie afdeling aanzienlijk vergroot met 70 personen.

Directeur Volkert Engelsman legt uit: "Iedereen die bij Eosta werkt heeft er een marketing en communicatie functie bij gekregen en zo hebben wij er 70 nieuwe marketeers bij die wij de komende tijd hard nodig hebben".

Eosta laat al 20 jaar zien dat economie en ecologie prima samen gaan. Met het innovatieve 'trace and tell'-systeem Nature & More draagt het bedrijf bij aan transparantie in de voedselketen. Via een postzegel met daarop het gezicht van de teler en een unieke code komt de consument via de Nature & More website (www.natureandmore.com) in verbinding met de teler. Tevens wordt de duurzaamheidsprestatie, die per bedrijf verschilt, inzichtelijk gemaakt via de duurzaamheidsbloem (Sustainability Flower).



Volgens Gert Kögeler, commercieel directeur van Eosta was de uitbreiding van de marketing en communicatie afdeling een noodzaak "wij zien dat de eindconsument behoefte heeft aan authentieke producten met een verhaal en om juist die bewuste burger te bereiken met Nature & More moeten wij dat, zoals de Engelsen dat noemen, op 'grass roots level' doen en daarvoor hebben wij iedereen bij Eosta maar ook al onze Nature & More telers wereldwijd hard nodig". Er is ook een andere reden “Met het winnen van de Vers Top 100, finalist bij de NIMA marketing awards en een nominatie voor de 'AGF Innovatieprijs' merken wij dat de verwachtingen voor het komende jaren hoog zijn. Door iedereen bij Eosta in te schakelen als Nature & More marketeer verwachten wij aan deze hoge eisen te voldoen”.

Voor meer informatie zie: www.eosta.com en www.natureandmore.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven