



Abonneren
Vacatures
- Rozenplanner
- Ervaren Internationaal Salesmanager
- Int. Product- en Cropspecialist Propagation (opkweek)
- (Jr.) Specialist Duurzaamheid en Data
- Junior Kwaliteitscontroleur
- Productieleider
- Salesmanager substraten West-Europa
- Manager Quality Assurance (QA)
- Accountmanager Data Management - Agri
- Head Grower Greenhouse Canada
Top 5 - gisteren
- "Vanaf maandagmorgen is het helemaal losgegaan op de uienmarkt"
- Omzet Vershal Boontjes in drie jaar tijd naar ruim 3,5 miljoen euro
- Eosta overgenomen door Anders Invest
- Eerste komkommers van Qcumber bij The Greenery geveild voor Kika
- "Costa Ricaanse meloenenseizoen start met meer Cantaloupe- en minder gele meloenen"
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
Weer
'Retailers verliezen klant uit het oog'
"Doordat steeds meer klanten hun aankoopbeslissing laten afhangen van informatie die zij op het internet vinden, zijn winkeliers niet langer in staat de beslissing te beïnvloeden," zegt Mark Hekkelman, algemeen directeur van baZoeKa en specialist op het gebied van het retail en e-tailverkoopkanaal. "Zo loopt hij de gelegenheid mis om een duurzame relatie met zijn klanten op te bouwen."
Ook door het groter worden van de winkels en omdat mensen minder winkelvast zijn, is het voor winkeliers moeilijk geworden een duurzame relatie met zijn klanten op te bouwen. Hekkelman: "Met het groter worden van de winkelformules is de ondernemer verder van zijn klanten af komen te staan. En dat terwijl het onderscheidend vermogen van winkels in vergelijking met e-tail juist het kennen van en het contact met je klanten is."
Volgens Mark Hekkelman kunnen winkeliers het tij keren door te doen waar ze groot mee zijn geworden: "Een productaanbod dat aansluit bij de wensen van de klant, hoogwaarde service, maar vooral het verschaffen van gerichte informatie."
Bron: RetailNews
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector: