Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Vershuys ontketent in 1 jaar versrevolutie via internet

Het versconcept van internet-retailer Vershuys.com blijkt al na het 1e jaar boven verwachting te lopen. Vershuys maakt het met internet mogelijk dat producten, vandaag besteld, daadwerkelijk vers van het land en versproducent worden gehaald en de volgende dag ultravers thuis worden bezorgd. Het bedrijf rapporteert een zeer sterke groei in bestellingen. In minder dan één jaar tijd is het aantal gezinnen, dat hun versboodschappen via internet bij Vershuys bestelt, gegroeid tot over de 2.000. In de Nederlandse Vers Top 100, een jaarlijkse toetsing van de crème de la crème van de Nederlandse vers-sector, staat Vershuys dit jaar als nieuweling op de 28e plaats en scoort hoog op ondernemerschap, duurzaamheid en groeiperspectief.

Het versconcept

Het bedrijfsconcept van Vershuys is vers brood, gebak, vlees, vis, groenten, fruit en zuivel uit de regio, via internet besteld, gekoeld thuis te bezorgen. Onlangs is de bezorgcirkel uitgebreid naar Zuid-Limburg en Midden-Brabant nu dus heel Limburg en Zuid-Oost Brabant. Vanwege de continue vraag naar meer gemak heeft Vershuys het aanbod van versproducten de laatste maanden sterk uitgebreid. De meest recente aanvulling is een breed assortiment aan verse vissoorten, schaal- en schelpdieren en wild. Binnenkort volgen verssappen, verse salades, hutspotten en ijs en daarna verspizza’s en vers gesneden fruit. Al eerder werd het aantal broodsoorten vergroot en zijn kruidenierswaren toegevoegd. Inmiddels zijn ook duurzame versmaaltijden voor oven en magnetron verkrijgbaar.

De particuliere markt

Jonge tweeverdieners en gezinnen met kinderen bestellen online bij Vershuys. De moderne senior weet Vershuys ook steeds beter te vinden. Deze groeiende doelgroep kan de bestellingen zowel via internet alsook telefonisch doorgeven. Belangrijk aspect is dat Vershuys.com de garantie biedt, dat de prijzen zeker niet hoger zijn dan in de supermarkt. Vershuys zet vooral in op ‘gemak’. Er wordt op dit moment reeds geëxperimenteerd met iPad’s in zorgomgevingen. De consument ontvangt het beste vers, zoveel mogelijk afkomstig uit de eigen regio, met 100% versgarantie.

Leveringen bij grote bedrijven

Naast de groeiende markt van particuliere afnemers, zijn er steeds meer middelgrote bedrijven en verenigingen, die gebruik maken van de versleveringen van Vershuys. Hier worden bijvoorbeeld (werk)fruit, verse lunches en maaltijden bezorgd. De bezorging van de versboodschappen op de werkplek is tevens populair vanuit het bedrijfsleven als extra ‘service’ naar de eigen medewerkers.

Unieke koeltas
Vershuys heeft voor de bezorging van haar versboodschappen een vernieuwende koeltas-technologie geïntroduceerd. Klanten hoeven hierdoor niet meer thuis te zijn op het moment van levering. De boodschappen blijven in deze koeltas minimaal 6 uur vers achter het huis. Bestellingen vóór elf uur ’s morgens geplaatst, worden – gekoeld en milieuvriendelijk verpakt – de volgende dag op het voorkeurstijdstip thuis bezorgd door eigen versagenten.

Landelijke reclamecampagne

Eind oktober 2010 is Vershuys gestart met een landelijke reclamecampagne. Via de TV-zenders RTL, SBS6, Veronica en Net5 worden een aantal commercials uitgezonden. Diezelfde reclamespots zijn ook te zien via een aantal regionale TV-zenders, zoals Omroep Brabant en het Limburgse kanaal L1.
In de commercials presenteren erkende versproducenten van Vershuys.com vol passie hun eigen lekkerste verswaren uit de regio voor jongeren, gezinnen en moderne medior.

Publicatiedatum: