C1000 kiest voor AFAS
"Het uitgangspunt van het traject is om een HRM- en salarissysteem te implementeren dat de administratieve processen ondersteunt en optimaliseert en daarnaast de continuïteit, kwaliteit en efficiency sterk verhoogt'', vertelt Magdalena de Rooij, Manager Personeelsinformatie & Advies en nauw betrokken bij het selectietraject. Om dit te bereiken gaat C1000 ook gebruik maken van de Employee Self Service en Manager Self Service, Cursusmanagement en Workflowmanagement. "We willen een hele duidelijke kwaliteitsverbetering bereiken en meer grip krijgen op de interne processen."
Voor AFAS is C1000 de vierde grote supermarktketen die klant wordt. "Ons pakket sluit zeer goed aan op de behoefte van grote retailers om echt 'in control' te zijn als het gaat om processen omtrent medewerkers'', zegt Commercieel Directeur Leo Koppelaar. "We hebben alle functionaliteiten in huis die van een modern pakket verwacht mogen worden en daarnaast een hele gunstige prijs/kwaliteit verhouding. We zijn trots dat C1000 ook voor ons pakket gekozen heeft."