190.000 bezoekers tuinbouwcampagne It’s Alive

’s Werelds eerste site in 3D goed bezocht

Sinds de start van de campagne It’s Alive - zes maanden geleden - hebben 190.000 mensen de site nederlandse.tuinbouw.nl bezocht en zich verdiept in de wereld van de tuinbouw. Vanaf de start van de najaarscampagne (medio oktober ‘10) hebben dagelijks ruim 1.700 mensen de site bezocht. Daarnaast zijn er bijna 41.000 3D brillen via nederlandse.tuinbouw.nl aangevraagd door onder andere scholieren, ondernemers en docenten. Via scholen en studiebeurzen zijn in november nog eens zo’n 550.000 3D brillen verspreid. Met deze cijfers maakt de najaarscampagne van It’s Alive een vliegende start! Met de campagne It’s Alive wil de Nederlandse tuinbouw jongeren kennis laten maken met de vele kanten van de tuinbouwwereld en de brede carrièremogelijkheden in de sector.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven