Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
190.000 bezoekers tuinbouwcampagne It’s Alive

’s Werelds eerste site in 3D goed bezocht

Sinds de start van de campagne It’s Alive - zes maanden geleden - hebben 190.000 mensen de site nederlandse.tuinbouw.nl bezocht en zich verdiept in de wereld van de tuinbouw. Vanaf de start van de najaarscampagne (medio oktober ‘10) hebben dagelijks ruim 1.700 mensen de site bezocht. Daarnaast zijn er bijna 41.000 3D brillen via nederlandse.tuinbouw.nl aangevraagd door onder andere scholieren, ondernemers en docenten. Via scholen en studiebeurzen zijn in november nog eens zo’n 550.000 3D brillen verspreid. Met deze cijfers maakt de najaarscampagne van It’s Alive een vliegende start! Met de campagne It’s Alive wil de Nederlandse tuinbouw jongeren kennis laten maken met de vele kanten van de tuinbouwwereld en de brede carrièremogelijkheden in de sector.

Publicatiedatum: