Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
2 december 2010, 14.00 uur

Kennissessie: social media en tuinbouw

Facebook, LinkedIn, Hyves... Wat is het en wat kun je er allemaal mee? Ontdek wat de mogelijkheden van social media zijn in de groente-, bloemen- en plantensector.
Tijdens deze kennissessie krijg je uitleg over social media, laten we je zien welke invloed het heeft op ons dagelijks leven en praten we je bij over de laatste trends. We staan uitgebreid stil bij Facebook en LinkedIn met voorbeelden uit de branche. Aansluitend zetten we met gerichte en praktische ondersteuning de eerste stappen in de wereld van social media.

De middag begint met een dynamische uiteenzetting van Ruud Kessel. Hij zal uitleggen waarom je als onderneming aan de slag moet met social media, welke mogelijkheden er zijn en wat de do’s en dont’s zijn.

Vervolgens licht Louise Vellekoop namens GroentenFruitbureau toe hoe zij gestart zijn met de inzet van social media en tot welke resultaten dit heeft geleid. Jessica Loudon doet hetzelfde namens Bloemenbureau Holland.

Na deze praktijkvoorbeelden uit eigen branche kun je zelf aan de slag en gaan we in groepjes uiteen om zelf meteen eerste stappen te zetten door bijvoorbeeld een Facebook pagina aan te maken. Dit laatste met gerichte en praktische ondersteuning van een aantal Greenport Business & Retail studenten van Hogeschool InHolland, Delft.

Kennissessie: social media en tuinbouw
Datum 02 december 2010 - 14.00 uur
Locatie Inholland, Delft
Organisator NIMA Marketing & Tuinbouw
Prijs NIMA lid: € 100 / geen lid: € 200

Programma

14.00 uur Ontvangst
14.30 uur Welkom door voorzitter bestuur NIMA Marketing & Tuinbouw - Cock van Bommel
14.30 uur Ruud Kessels, Bex*online strategie | Wat zijn de mogelijkheden en de do's en dont's van social media
15.15 uur Jessica Loudon, Bloemenbureau Holland | Preview social media strategie van Bloemenbureau Holland
15.45 uur Louise Vellekoop, GroentenFruitbureau | Welke social media strategie past GroentenFruitbureau toe?
16.15 uur Pauze
16.30 uur Workshop - zet nu je eerste stap met social media
17.30 uur Plenaire afronding
17.45 uur Netwerkborrel

Aanmelden

Het aantal plaatsen is beperkt. Schrijf je daarom snel in. Hierbij geldt dat producenten van versproducten voorrang krijgen bij inschrijving.

Online inschrijven
Publicatiedatum: