Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jumbo net niet klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

In het onderzoek onder 2.500 consumenten dat MarketResponse jaarlijks in Nederland uitvoert is Jumbo verkozen tot de derde klantvriendelijkste winkel van Nederland 2010. Landal GreenParks en de ANWB werden respectievelijk eerste en tweede. Het is de vierde keer sinds 2007 dat deze publieksprijs uitgereikt werd. De resultaten van het onderzoek zijn gebaseerd op klantervaringen in 2010. Consumenten zijn gevraagd in hoeverre hun ervaringen overeenkwamen met de vijf gouden regels die klantvriendelijkheid bepalen. Dit zijn: Tijdig fouten oplossen, goede bereikbaarheid, beloftes nakomen, flexibiliteit tonen in de oplossing en klanten alleen benaderen met relevante informatie.

Bron: SupermartkActueel
Publicatiedatum: