Albert Heijn wint Gouden Dienblad

Stichting Max Havelaar heeft dinsdagmiddag het 'Gouden Dienblad 2010' overhandigd aan onder andere Albert Heijn. De supermarktketen won de prijs in de categorie Werkgever. Het Gouden Dienblad hoort bij de campagne Fairtrade@Work, een initiatief van Stichting Max Havelaar mede mogelijk gemaakt door Oxfam Novib. De campagne wil bedrijven aanzetten tot het gebruik van Fairtradeproducten, door bijvoorbeeld een activiteit te organiseren waar deze producten centraal stonden. Albert Heijn riep zijn werknemers op om de vertrouwde koffie van thuis mee te nemen naar het werk en daar om te ruilen voor een pak Fairtrade koffie.

Bron: Levensmiddelenkrant

Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.