Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Dick Meulblok: "De organisatiegraad moet omhoog"

ADN viert 20e verjaardag tijdens AGF Detail

Tholen - AGF Detailhandel Nederland (ADN) vierde tijdens de AGF Detail een feestje, want de belangenorganisatie bestond twintig jaar. En wie jarig is trakteert, dus alle bezoekers mochten een gebakje komen eten in de stand. Dick Meulblok is al sinds 1997 voorzitter van ADN. "We hebben al heel wat meegemaakt. Qua ledenaantallen zijn we weliswaar kleiner geworden, maar we hebben wel een kwaliteitsslag gemaakt als branche-organisatie."



Wel zouden veel meer detaillisten zich moeten aansluiten bij ADN, vindt Dick. "De organisatiegraad moet omhoog. De grote, toonaangevende bedrijven zijn wel lid bij ons, maar nog te veel kleinere zaken zijn dat niet. Wat mij betreft sluit heel Detailhandel Nederland zich aan, want samen staan we sterk. Wij kunnen als ADN op een voordelige manier de positie van de groenteman te versterken en de ondernemer op alle gebieden ondersteunen bij het optimaliseren van de bedrijfsvoering."


Voorzitter Dick Meulblok en directeur Mark Heemskerk van ADN

Missie van ADN is dat de groenteman in het straatbeeld blijft bestaan. "Dat gaat niet vanzelf", zegt Dick. "Voorwaarden zijn een juiste locatie, het juiste assortiment, kennis van zaken over producten en ondernemerschap, waarbij de totale marketingmix moet leiden tot een winstgevende zaak. Dat is de uitdaging elke dag opnieuw!"
Publicatiedatum: