Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dutch Specials partner verkiezing 'Beste Groenteman'

Op dinsdag 5 oktober wordt de 'Beste Groenteman' van Nederland verkozen. Met Rudolph van Veen als presentator beloofd het een spectaculaire gelegenheid te worden. De verkiezing vindt plaats tijdens de vakbeurs AGF Detail.

De finale kandidaten hebben een aantal opdrachten gekregen waarin ze aan het werk gaan met de diverse bijzondere groenten van Dutch Specials. Daarbij is Dutch Specials, samen met Koppert Cress, hoofdsponsor van deze verkiezing.

Presentatie

De presentatie is in handen van meesterkok Rudolph van Veen. Hij zal de kandidaten door de wedstrijd heen loodsen. Met zijn kennis als kok over groente en fruit is hij de geschikte kandidaat om deze verkiezing te presenteren. Ook de telers zullen tijdens de verkiezing en de beurs aanwezig zijn. Zij informeren over de teeltwijze en het product.

Jury

De opdrachten worden beoordeeld door een vakkundige jury. DE jury bestaat uit Natasja Kruts, eigenaresse van ambulante handel de Kruts en voormalig winnares van de verkiezing, Christ Manders, eigenaar gevestigde handel en docent groenten en fruit en Ad Berends, Creative Director van GroentenFruit Bureau. Zij zullen de kandidaten vakkundig beoordelen.

Dutch Specials

Dutch Specials is een initiatief van 22 telers die gezamenlijk hun bijzondere groenteproducten onder de aandacht brengen. De producten van Dutch Specials onderscheiden zich in smaak, uiterlijk, beleving en dat proef je. Wilt u meer weten over deze producten, bezoek dan www.groentenfruitbureau.nl/dutchspecials.

GroentenFruit Bureau

De promotie voor Dutch Specials wordt uitgevoerd door GroentenFruit Bureau in opdracht van de Dutch Specials telers. GroentenFruit Bureau is het enige marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevordert. GroentenFruit Bureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse aanbeveling 2x2 ('2 ons groenten en 2 keer fruit).

Voor meer informatie over de verkiezing, kijk dan op www.bestegroenteman.nl.
Publicatiedatum: