Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Veel aandacht voor biologisch in reclamefolder
Aldi voert bio-offensief in Duitsland
Discounter Aldi richt zich steeds meer op haar biologische assortiment. In de wekelijkse folder krijgen de biologische producten zelfs een eigen ruimte. In het wekelijkse reclameblaadje van Aldi Süd in Duitsland van 19 augustus worden zelfs 16 van de 36 pagina's uitsluitend gewijd aan biologische producten, twee aan fairtrade en tenminste vier pagina's aan natuurlijke cosmetica. Er staan onder meer aanbiedingen voor vruchtensappen, oliën, vlees, wijn, groenten, garnalen, koffie, eieren, kaas, honing, douchegel en gezichtscrème in.
Op de eerste pagina van het blad schenkt Aldi aandacht aan de achtergrond van de bio-productie, alsook haar eigen bio-label. Daarop staat onder meer te lezen dat het aanbod van biologische groenten en fruit per seizoen verandert en dat de meeste producten van lokale telers afkomstig zijn.