Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoogesteger vernieuwt assortiment vers geperste sappen in kleinverpakkingen

Tholen - Onlangs heeft Hoogesteger samen met een internationaal designbureau het assortiment vers geperste sappen in kleinverpakkingen onder de loep genomen. Doel van deze samenwerking: 'Creating a juicy brand for Hoogesteger'.
 
Het fundament onder het nieuwe design is:
  • No Compromise: Hoogesteger maakt uitsluitend gebruik van verse ingrediënten, kiest voor het beste proces ondersteund door onze houding ten opzichte van een excellente kwaliteit.
  • Real: Echt fruit, eerlijk, direct, geen toevoegingen, duurzaam en transparant.
  • Passion: De positieve energie, passie en trots dat wij in onze sappen stoppen
  • Non-conformist: Onze unieke manier om het beter te doen, 'fresh thinking' en openheid naar het nieuwe. De smaak, het echte verschil, de 'twist' naar het (on)verwachte en het buitengewone.

Al meer dan 20 jaar komt bij Hoogesteger iedere ochtend vers fruit binnen. Overal ter wereld weet Hoogesteger de allerbeste sinaasappels, appels, peren, mango's, aardbeien, frambozen en kiwi's vandaan te halen. De jarenlange expertise van de sapmakers maakt dat niet alleen de sappen met liefde en passie gemaakt worden, maar tevens weten zij het beste uit de verse vruchten te halen. Elk sapje wordt zorgvuldig geproefd of het aan alle eisen voldoet en het snelle transport zorgt ervoor dat de consument het meest verse en lekkere sap krijgt. De sappen van Hoogesteger zijn vers geperst, zonder toegevoegde conserveringsmiddelen, en of geur-, kleur- en smaakstoffen.
 
De naam By Hoogesteger geeft nog beter de kwaliteit en versheid van de producten weer. Het strakke heldere design is geheel in lijn met de huidige trends: simpel, natuurlijk, genieten en gezond. Directeur Hoogesteger Michiel van ’t Hek: "We verwachten veel van deze nieuwe uitstraling en het product By Hoogesteger. Het concept zal in de toekomst dienen als springplank voor innovaties."

Voor meer informatie: www.hoogesteger.nl