Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Reclame-offensief Jumbo van start gegaan

Jumbo is een nieuw reclame-offensief onder het motto 'dag oude supermarkt, hallo Jumbo' gestart. Hiermee wil de supermarktorganisatie consumenten in nieuwe marktgebieden ertoe aanzetten boodschappen te doen bij Jumbo om zo het verschil met de concurrentie te ervaren.

De televisiecommercial was gisteren voor het eerst te zien. De campagne wordt ook doorvertaald naar advertenties, winkelmateriaal, radio en ingezet bij openingen. Behalve het overtuigen van nog niet bereikte consumenten is de campagne volgens Jumbo ook bedoeld om de bestaande klanten in hun keuze te herbevestigen. De boodschap die het familiebedrijf wil overbrengen in de campagne is dat klanten bij Jumbo het beste af zijn. Het bedrijf onderbouwt dit door te wijzen op de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service en te communiceren dat Jumbo 'de enige supermarkt in Nederland is die deze garanties combineert'.

Bron: LevensmiddelenKrant
Publicatiedatum: