Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Donderdag 17 september 2009, Tomatoworld

NIMA Marketing & Tuinbouw: Merkloos of opgemerkt worden

Het belang van een merk is in de tuinbouw lang ontkend en dat is een gemiste kans! Een roos kan er namelijk nog zo mooi uitzien, maar dat zegt niets over de kwaliteit en houdbaarheid. Een merk is nodig om herkenning en beleving bij de klant op te roepen.

In Tomatoworld, de belevingswereld over de tomaat, krijg je voorbeelden van succesvolle merken in de tuinbouw. Het belang van en het werken met een merknaam komt aan bod. En je krijgt concrete tools en handvatten voor het toepassen van een merk in de eigen organisatie. Bovendien is er volop gelegenheid om met collega’s ervaringen uit te wisselen over merken en om jezelf te profileren.
 
Sprekers
Tomatoworld - Miranda van Mil (eigenaar)
Novagraaf - Pieter de Ruijter (senior consultant)
Air so pure - Käthe Vogels (commercieel medewerker)
 
Programma
14.00 Welkom
14.10 Bezoek aan Tomatoworld
15.00 Inleiding op het thema
15.10 Een praktijkvoorbeeld: de Tommies door Miranda van Mil
15.20 Een praktijkvoorbeeld: Air so Pure door Käthe Vogels
15.30 Waar moet je bij een merk op letten door Pieter de Ruijter van Novagraaf
15.45 Wat voor merk heeft uw bedrijf en welke uitingen worden daarbij gebruikt
16.45 Korte samenvatting groepsdiscussie
17.00 Borrel en napraten
18.00 Einde bijeenkomst

Kosten en locatie
De deelnamekosten bedragen € 90 voor NIMA leden en € 180 voor niet leden. De bijeenkomst is bij Tomatoworld in Honselersdijk.
 
Aanmelden
Meld je aan door op inschrijven te klikken. Alle informatie over dit evenement is te vinden op de NIMA evenementenpagina.

We zien je graag op 17 september!

Met vriendelijke groet,
Bestuur NIMA Marketing & Tuinbouw
 
Publicatiedatum: