NIMA Marketing & Tuinbouw: Merkloos of opgemerkt worden
In Tomatoworld, de belevingswereld over de tomaat, krijg je voorbeelden van succesvolle merken in de tuinbouw. Het belang van en het werken met een merknaam komt aan bod. En je krijgt concrete tools en handvatten voor het toepassen van een merk in de eigen organisatie. Bovendien is er volop gelegenheid om met collega’s ervaringen uit te wisselen over merken en om jezelf te profileren.
Sprekers
Tomatoworld - Miranda van Mil (eigenaar)
Novagraaf - Pieter de Ruijter (senior consultant)
Air so pure - Käthe Vogels (commercieel medewerker)
Programma
14.00 Welkom
14.10 Bezoek aan Tomatoworld
15.00 Inleiding op het thema
15.10 Een praktijkvoorbeeld: de Tommies door Miranda van Mil
15.20 Een praktijkvoorbeeld: Air so Pure door Käthe Vogels
15.30 Waar moet je bij een merk op letten door Pieter de Ruijter van Novagraaf
15.45 Wat voor merk heeft uw bedrijf en welke uitingen worden daarbij gebruikt
16.45 Korte samenvatting groepsdiscussie
17.00 Borrel en napraten
18.00 Einde bijeenkomst
Kosten en locatie
De deelnamekosten bedragen € 90 voor NIMA leden en € 180 voor niet leden. De bijeenkomst is bij Tomatoworld in Honselersdijk.
Aanmelden
Meld je aan door op inschrijven te klikken. Alle informatie over dit evenement is te vinden op de NIMA evenementenpagina.
We zien je graag op 17 september!
Met vriendelijke groet,
Bestuur NIMA Marketing & Tuinbouw