
De watermeloen is een populaire fruitsoort als het om gezondheid gaat. A.G.F. brengt de meloenen op de markt onder het merk Watermelon fashion. Naast het mooie uiterlijk en de fantastische smaak is een groot voordeel de meloen pitloos is. Volgens A.G.F. is de verse, smaakvolle en gezonde meloen een ideale consumptie voor de hele familie en overduidelijk onderscheidend van andere watermeloenen.


A.G.F. promoot en ondersteund Watermelon fashion als een uniek merk, dat staat voor een volledig traceerbaar product. In 2008 werd meer dan 40.000 ton van de zwarte pitloze watermeloenen onder het merk geproduceerd en verhandeld. In 2009 verwacht men een stijging tot 50.000 ton, dankzij nieuwe bedrijven die zich aangesloten hebben bij de verenigingen een stijging van het areaal zowel in de kas als buiten.

A.G.F. pakt groot uit dit seizoen om de pitloze meloen te promoten. Er zijn diverse campagnes op televisie en in magazines om de meloenen onder de aandacht te brengen zij de consument.
Meer informatie:
Loreto Moneva
atwork agencia de publicidad
www.sandiafashion.com
loreto@atwork.es