Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Spanje promoot pitloze fashion watermeloen

Association Group Fashion (A.G.F) verhandeld weer pitloze meloenen. Voor seizoen 2009 hebben zij een grote promotiecampagne opgezet om het product te presenteren.
De watermeloen is een populaire fruitsoort als het om gezondheid gaat. A.G.F. brengt de meloenen op de markt onder het merk Watermelon fashion. Naast het mooie uiterlijk en de fantastische smaak is een groot voordeel de meloen pitloos is. Volgens A.G.F. is de verse, smaakvolle en gezonde meloen een ideale consumptie voor de hele familie en overduidelijk onderscheidend van andere watermeloenen.

A.G.F. is een vereniging waartoe op dit moment 23 bedrijven uit Spanje horen, uit de provincies Almeria, Granada, Sevilla, Murcia, Alicante, Valencia, Castellon, Tarragona, Huesca, Ciudad Real en de Balearen. De vereniging staat voor een uniform product van uitstekende kwaliteit dat volgens de vereiste standaarden geproduceerd wordt.



A.G.F. promoot en ondersteund Watermelon fashion als een uniek merk, dat staat voor een volledig traceerbaar product. In 2008 werd meer dan 40.000 ton van de zwarte pitloze watermeloenen onder het merk geproduceerd en verhandeld. In 2009 verwacht men een stijging tot 50.000 ton, dankzij nieuwe bedrijven die zich aangesloten hebben bij de verenigingen een stijging van het areaal zowel in de kas als buiten.



A.G.F. pakt groot uit dit seizoen om de pitloze meloen te promoten. Er zijn diverse campagnes op televisie en in magazines om de meloenen onder de aandacht te brengen zij de consument.

Meer informatie:
Loreto Moneva
atwork agencia de publicidad
www.sandiafashion.com
loreto@atwork.es