Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nut en noodzaak van nieuwe marketing

Impuls voor voedingstuinbouw

Het vermarkten van kasgroenten kan in deze tijden best een impuls gebruiken. Voor ondernemers in de voedingstuinbouw die marketing in hun bedrijfsvoering willen inzetten of intensiveren, heeft sense marketing & more haar dienstverlening aangescherpt. Het nieuwe logo en de vernieuwde site zijn daarvan enkele uiterlijke kenmerken. Marketing die sense maakt, gaat namelijk veel dieper, is praktischer dan ooit en makkelijker bereikbaar dan velen denken.

Anticiperen

Het team van sense marketing & more heeft niet stil gezeten. Zoals het bureau haar klanten adviseert om regelmatig het beleid te evalueren en zonodig bij te sturen, zo heeft sense zelf ook het nodige gedaan. Oprichter Paul Ras: "Inhoudelijk hebben we de strategische advisering en uitvoerende dienstverlening aangescherpt. Het nieuwe kantoor is volledig operationeel. Ons team is uitgebreid met projectmanager Mariska van der Zwaal die de projecten van A tot en met Z coördineert en bewaakt. Ons netwerk is weer verder uitgebreid. Alle kennis, kwaliteit en creativiteit die daar voorhanden zijn, staat ter beschikking van onze relaties. Verder zijn we bezig met nog een sterke adviseur aan te trekken. Logisch gevolg van deze ontwikkelingen is de vernieuwing van logo, huisstijl en website. Nu we alles op de rit hebben, kunnen we het nieuws naar buiten brengen."

Kernwaarden

Adviseur Caroline Nederpelt: "Onder nieuwe marketing verstaan we onder meer het beter bereikbaar maken van onze expertise en visie en de ondernemer snel en concreet te adviseren. Daartoe hebben we onze kernwaarden geherdefinieerd. Know-how staat voor brede en diepe kennis van producten en diensten, markten, klanten en de kunde om de juiste doelgroepen bij elkaar te brengen. Experience slaat op onze jarenlange ervaring om projecten efficiënt en effectief uit te voeren. Connections betreft onze vele contacten in binnen- en buitenland. Dit alles bieden we aan in een total approach: de volledige aanpak van eerste kennismaking tot en met uitvoering."

Drempels weg

Het bureau ontsluit de expertise op twee drempelloze manieren: de Marketing Monday en de SenSessie. Marketing Monday is 24 uur – 7 dagen per week open via de website waar ondernemers een marketingidee of –vraag kunnen voorleggen waarna binnen een week een gratis advies volgt. Tijdens de eendaagse sessie komen opdrachtgever en bureau samen tot een aantal kansrijke strategische opties. ’Zeker nu is dat heel nuttig,’ zegt Paul Ras, ’ons advies kan de juistheid en haalbaarheid van een bestaand idee versterken en nieuwe ideeën ruim baan geven. Nu het aanbod van producten stabiel is en de vraag dalende, lijkt het me een heroriëntatie op het eigen bedrijfs- en marketingbeleid wenselijk, zo niet noodzakelijk."

Over sense marketing & more

Sense marketing & more is het bureau voor strategisch marketing-, communicatieadvies en projectmanagement met specifieke kennis van de tuinbouw- en verssector. Ruime ervaring, een groot netwerk en een totaalaanpak kenmerken het werk van sense marketing & more. Zie www.sensemarketing.nl
Publicatiedatum: