Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw AH-huismerk puur&eerlijk langzaamaan in de schappen

Albert Heijn heeft gisteren een nieuw huismerk gelanceerd: AH puur&eerlijk. De producten uit de lijn stromen vanaf vandaag langzaam in. AH puur&eerlijk is opgebouwd uit vijf verschillende categorieën om u een zo breed mogelijk keuze in verantwoorde producten aan te kunnen bieden. Deze vijf categorieën zijn: AH puur&eerlijk biologisch, fairtrade, duurzame vangst, scharrel en ecologisch. Allemaal ondergebracht onder één herkenbaar merk met één herkenbare verpakking. Daarnaast wordt de duurzaamheid van producten binnen AH puur&eerlijk gegarandeerd door externe onafhankelijke instanties. Tegen het eind van het jaar moeten er 350 producten zijn onder AH puur&eerlijk. Doelstelling over twee jaar is dat er zo'n 500 producten onder deze lijn zijn.

Bron: ah.nl / SupermarktActueel
Publicatiedatum: