Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

NVC helpt mee om verpakkingsactiviteiten rond Fresh Rotterdam in spotlights te zetten

Raymond Siliakus, Ditte Ooms (beiden van Fresh Rotterdam) en Charissa Koolen (NVC) voltooiden op 9 april de voorbesprekingen tussen Ahoy’ Rotterdam en NVC over de verpakkingsactiviteiten rondom de Fresh Rotterdam. Deze vakbeurs voor innovatieve versproducten en verstechnologie vindt plaats van 21-23 september 2009.



Het NVC helpt mee de spotlights te zetten op innovaties, kostenbesparingen en omzetvergroting in het verpakken van versproducten, zowel voor de supermarkten als voor de detaillist. Via een demotheater en speciale presentaties worden de bezoekers snel op de hoogte gebracht van de laatste markttrends en technologische mogelijkheden op verpakkingsgebied.

De focus ligt daarbij op de productgroepen AGF en vlees. Topics zijn etikettering, bedrukken van verpakkingen, gasverpakken, testen van verpakkingen, intelligente labels, RFID, het toepassen van de verpakking voor het bouwen van A-merken of private labels, returnable verpakkingen en het voorkómen van productverlies dankzij het verpakken. Heeft u zelf ideeën die u graag toegelicht zou zien, neem dan contact op met Charissa Koolen.

Bron: NVC
Publicatiedatum: