Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

50% meer omzet met nieuwe eilanddisplay

Om tegemoet te komen aan de behoefte van retailers aan een effectieve manier om hun AGF, bloemen, planten en kruiden te presenteren, ontwikkelde het Oostenrijkse bedrijf Pack'nlog een betaalbare display-oplossing, die bovendien eenvoudig aan iedere campagne aan te passen is.



Het Mobile Presentation Island stelt retailers in staat AGF in plastic, kartonnen of houten trays te presenteren en is geschikt voor alle standaardverpakkingen. Gebruikers kunnen het systeem volgens hun eigen wensen aanpassen. Zij hoeven alleen het karton in de frames te vervangen en zijn dan klaar voor een nieuwe campagne of nieuw seizoen. Het eiland kan volledig gedemonteerd worden en neemt maar weinig opbergruimte in beslag.



"Het grootste voordeel is dat de klant veel ruimte heeft voor zijn boodschap. Mensen die kratten gebruiken, vinden het vaak lastig om een manier te vinden om hun producten te etaleren. Er was dus duidelijk behoefte aan een oplossing voor dit probleem. Het systeem is daarbij ook zuinig in gebruik omdat de aanschaf van een nieuwe kartonnen omlijsting niet zo duur is," vertelt directeur Franz Leisch.

Het eiland is momenteel in heel Europa verkrijgbaar en wordt door retailers in Polen getest. De displays worden gebruikt in de Benelux, Duitsland, Zwitserland en Spanje. Distributie-partner Cabka is leverancier van het Pack'nlog Mobile Presentation Island in het Verenigd Koninkrijk.


Franse retailers geven aan dat hun afzet van biologische AGF met bijna 50% is gestegen sinds zij gebruikmaken van het Mobile Presentation Island. Voorheen werden bioproducten uitgestald naast conventionele AGF en had de klant moeite onderscheid te maken tussen de twee. Door biologische AGF een eigen plaats op de versafdeling te geven, krijgen de producten meer aandacht en zijn deze beter herkenbaar voor de consument. 

Naast het presenteren van speciale of seizoensproducten, biedt het eiland ook mogelijkheden om specifieke merken te etaleren.



"Naast Duitse retailers zoals COOP hebben we ook klanten uit de AGF-sector die hun producten voor een bepaalde periode graag in supermarkten willen presenteren met eigen logo, merknaam en reclametekst. Het systeem is eenvoudig op te zetten en kan compact opgeslagen worden en we blijven het verder ontwikkelen. Het systeem biedt oneindig veel mogelijkheden en gebruikers kunnen het eiland op verschillende manier opstellen," vertelt Leisch.

Pack'nlog is voortdurend in ontwikkeling en zoekt naar afzetmarkten buiten Europa, zoals Zuid-Afrika, Canada en Zuid-Amerika. Het bedrijf zal zijn nieuwe displaysysteem presenteren tijdens de Vakbeurs Food and Hospitality in Sjanghai. 

Voor meer informatie:
Franz Leisch 
Pack'nlog
Tel: +43 (0)732370480
Fax: +43 (0)732370482
Email: leisch@packnlog.com
www.packnlog.com
Publicatiedatum: