Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aldi Nord en Aldi Süd starten voor het eerst een gezamenlijke campagne

Voor het eerst sinds hun oprichting starten de Duitse bedrijfsgroepen Aldi Nord en Aldi Süd een gezamenlijke reclamecampagne. Vanaf maandag 12 september 2016 zal Aldi onder andere op tv en op de radio te zien en te horen zijn. Vanaf 20 oktober 2016 is Aldi bovendien ook nog in de bioscopen met een reclamespot present.
 
Tot de kernelementen van de bedrijfsgroepen Aldi Nord en Aldi Süd horen een geselecteerd assortiment, een overzichtelijke filiaalinrichting en natuurlijk kwaliteit tegen de beste prijs. Sinds decennia maakt Aldi het boodschappen doen bovendien zo aangenaam en eenvoudig mogelijk voor de klant. Om deze reden staat de eenvoudigheid in het middelpunt van de eerste gezamenlijke campagne, die officieel start op 12 september 2016.
 
"Bij al onze beslissingen richten we ons steeds op de wensen van de klant. Zo hebben we in de afgelopen jaren onze winkels gemoderniseerd, het assortiment verder ontwikkeld en onze services uitgebreid. Daarbij zijn we altijd eenvoudig gebleven. Want 'Einfach ist mehr' (eenvoudig is meer), zegt Kay Rüschoff, hoofd communicatie en marketing bij Aldi Nord.
 
De toenemende complexiteit in de consumptiewereld leidt steeds vaker tot stress, tijdnood en overbelasting. "Bij Aldi concentreren we ons op het essentiële, laten we het onnodige weg en bereiken we zo verlichting - en creëren we nieuwe ontplooiingsmogelijkheden. Eenvoudigheid is de luxe van onze tijd", zo verklaart Jeannette Thull, leider centrale inkoop bij Aldi Süd, de gedachte achter de reclamecampagne uit. Deze zet de sinds decennia bestaande waarden van Aldi in de focus.
 
De eerste tv-spot van Aldi wordt zondagavond 11 september 2016 op de Duitse televisie uitgezonden en de radiospots zijn vanaf 12 september 2016 op de radio te horen. Tegelijkertijd maakt Aldi op grote posters en in tijdschriftenadvertenties met een knipoog reclame voor het idee van de eenvoudigheid. Muziekstreamingsdienst 'Aldi Life Musik' brengt bovendien vanaf 17 september 2016 voor het eerst een eigen song op de markt, gezongen door rapper Fargo. Meer informatie over de campagne is te vinden op de website www.einfach-ist-mehr.de.

Bron: Aldi-Nord.de
Publicatiedatum: