Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rabobank partner AspergeGilde Peel en Maas

AspergeGilde Peel en Maas en Rabobank Peel, Maas en Leudal hebben een meerjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten. Voorzitter Mat Kersten ondertekende de overeenkomst namens het AspergeGilde Peel en Maas en Thijs Janssen, directeur Bedrijven, deed dat namens Rabobank Peel, Maas & Leudal.

Mat Kersten van het AspergeGilde Peel en Maas is verheugd over de samenwerking. "Rabobank is al langer sponsor van AspergeGilde maar met deze meerjarige overeenkomst krijgt de samenwerking een nieuwe dimensie. Met veel kennis over de foodsector, een groot netwerk in de regio én in de sector en met een duidelijke visie op voedselvoorziening kan Rabobank ons als partner helpen om onze ambities verder vorm te geven. Andersom kunnen wij Rabobank inzicht geven in relevante trends en ontwikkelingen op het gebied van de productie en vermarkting van asperges."


Mat Kersten en Thijs Janssen, Samenwerking AspergeGilde en Rabobank.

Banking for food

Thijs Janssen, directeur Bedrijven bij Rabobank Peel, Maas en Leudal, onderschrijft de woorden van Mat Kersten. "Vanuit onze visie Banking for food zetten wij lokaal, landelijk en internationaal in op de verduurzaming van de voedselketen, op wereldwijde voedselzekerheid en op het stimuleren van gebalanceerde, gezonde voeding. Samenwerking met het AspergeGilde past natuurlijk perfect in dit plaatje, temeer omdat asperges niet alleen een echt product va deze regio is maar ook omdat het een aantrekkelijke gezond product is. We zijn er dan ook van overtuigd dat samenwerking een win-win situatie oplevert."
Publicatiedatum: